Zgłoś problem techniczny

Szanowni Państwo!

Stale podnosząc jakość naszych usług wprowadzony został elektroniczny system rejestrowania problemów technicznych dla użytkowników posiadających aktualna opiekę techniczna.  

Proszę w poniższym zgłoszeniu podać numer klienta oraz numer licencji. Pomoc techniczna będzie udzielana w pierwszej kolejności klientom posiadającym opłaconą aktualną Subskrypcję z opieką techniczną.

Jeżeli nie posiadają Państwo aktualnej Subskrypcji z opieką techniczną usługa pomocy technicznej będzie płatna. Kalkulacja opłaty za usługę pomocy technicznej będzie każdorazowo kalkulowana w oparciu o stawkę: 400 Euro/dzień.

W każdej chwili możesz zamówić usługę Subskrypcji z opieką techniczną na okres 1 roku.

Posiadanie aktualnej Subskrybcji z opieka techniczna gwarantuje:

•  Bezpłatną pomoc techniczną oraz wsparcie techniczne,
•  Dostęp do wszystkich uaktualnień oprogramowania VISI,
•  Dostęp do nowych wersji oprogramowania VISI (2 w ciągu roku)

UWAGA! Istnieje możliwość zgłoszenia Problemu priorytetowego (Usługa kontaktu priorytetowego jest usługą dodatkowo płatną 30 Euro/problem techniczny. Opcja dostępna jedynie dla klientów posiadających aktualną opiekę techniczną). Po wybraniu tej opcji konsultant techniczny skontaktuje się z Państwem w przeciągu 4 godzin od zgłoszenia problemu technicznego.

 

Pola oznaczone gwiazdką (*) są obowiązkowe.

Formularz zgłoszenia problemu technicznego.


Leave this field empty
Firma




Osoba kontaktowa

spinner



Informacje dotyczące pomocy technicznej







Możliwość wybrania Kontaktu Priorytetowego

UWAGA! Usługa kontaktu priorytetowego jest usługa dodatkowo płatną 30 Euro za problem techniczny. Opcja dostępna jedynie dla klientów posiadających aktualna opiekę techniczną i z zaznaczona opcja możliwy kontakt priorytetowy. Wybierając ta opcje klient zgadza się na wystawienie faktury za Kontakt priorytetowy



Data Protection As well as using your email address to communicate with you relating to your enquiry, we may from time to time contact you by email or other means to provide you with related information which may be of interest to you.


Please indicate your permission for the storage of your details provided in connection with this form.




Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w formularzu w celach marketingowych przez Spółkę VERASHAPE Tomasz Szymański, z siedzibą w Rzeszowie, ul. Wyspiańskiego 27a, 35-111 Rzeszów, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).

 

Po wypełnieniu formularza, zgłoszenie problemu technicznego natychmiast trafi do naszego działu technicznego. Przedstawiciel naszej firmy skontaktuje się z Państwem w ciągu max 1 dnia roboczego (24 godzin roboczych) w celu udzielenia pomocy technicznej.

 

Na skróty

Zapytaj o ofertę
Zapytaj o szkolenie
Konsultacje
Newsletter
Zgłoś problem techniczny
 


Warto zobaczyć

Zamów Newsletter

 

 

_usuk